.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرکز مرغ لاین شمال کشور در آستانه تعطیلی

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: به دلیل کم توجهی مسئولان بزرگترین مرکز مرغ لاین شمال کشور در بابل کنار در آستانه تعطیلی قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسین نیازآذری شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه های حوزه مسکن و انرژی مازندران در بابل افزود: در صورت عدم توجه مسئولان به این موسسه مهم استان، این مرکز به زودی تعطیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: از معاون اول رئیس جمهوری استدعا داریم با برگزاری جلسه فوق العاده در دفتر کار خود نسبت به رفع مشکلات این واحد اقتصادی موثر استان اقدام کند.

نماینده مردم بابل در مجلس در ادامه با انتقاد از عدم افتتاح کمربندی جنوبی بابل با گذشت ده سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه تصریح کرد: از مسئولان امر انتظار داریم با افتتاح سریع تر این پروژه نسبت به رفع گره ترافیک شهر بابل اقدام کند.

نیازآذری با بیان اینکه بخش عمده شهرهای بابل و روستاهای اطراف با کمبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند یادآور شد: باید دولت نسبت به تسریع در احداث سدهای دردست احداث اقدام جدی صورت دهد.

وی با اعلام اینکه خرید تضمینی محصولات برنج کشاورزان استان باید با جدیت و حمایت بیشتر دولت مواجه شود، افزود: شهر 500هزار نفری بابل همچنین فاقد امکانات اولیه ورزشی است.

حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل نیز با اشاره به اینکه تامین معیشت امت اسلامی از ویژگی های دولت اسلامی تعیین شده است، خواستار افتتاح سریعتر کمربندی جنوبی بابل و رفع عاجل مشکل کم آبی شهرهای گروه الف مازندران در حوزه بابل و بابل کنار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.